Het kan zijn dat je als stemmer vragen hebt over de verkiezing of over het stemmen zelf. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

1. Hoe kan ik zien wie er genomineerd zijn?

Vind jouw favoriete reisorganisatie overzicht van de genomineerden.


2. Mijn favoriete reisorganisatie staat er nog niet tussen. Hoe meld ik die aan? 

Aanmelden van nieuwe genomineerden is niet mogelijk.


3. Ik ontvang geen bevestiging van mijn stem per e-mail.

Controleer eerst of de bevestiging in de ongewenste berichten / spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan kan je via deze link opnieuw een bevestiging aanvragen. Lukt het dan nog steeds niet, stuur dan een e-mail naar zooverawards[@]zoover.nl


4. Mag ik vaker stemmen?

Ja, je mag in elke categorie maximaal 1 keer een stem uitbrengen. Je kan pas een volgende stem uitbrengen in een nieuwe categorie wanneer je jouw eerder uitgebrachte stem hebt bevestigd middels de bevestigingsmail.


5. Hoe kan ik zien hoeveel stemmen mijn favoriete reisorganisatie heeft ontvangen?

Op 7 februari wordt er een tussenstand gepubliceerd. Voor en na het moment van publicatie van de tussenstand, is het niet mogelijk om te zien hoe vaak er op jouw favoriete reisorganisatie is gestemd.
 

6. Mijn e-mailadres wordt niet herkend, kan ik nu wel stemmen?

Het systeem ziet sommige domeinen waaronder @inbox.com als oneigenlijke e-mailadressen,  ook wel 'wegwerp e-mailadressen' genoemd. De herkomst en echtheid van dergelijke e-mailadressen kan niet worden geverifieerd waardoor er helaas niet mee gestemd kan worden.


7. Tot wanneer kan er gestemd worden?

Er kan vanaf 10 januari tot en met 7 maart 2018 gestemd worden.


8. Hoe worden de winnaars bepaald?

In iedere categorie zijn er na 7 maart 2018 twee winnaars: een voor de ‘beste’ en een voor de ‘populairste’ reisorganisatie. De reisorganisatie met de hoogste rapportcijfers wint de Zoover Award voor ‘beste reisorganisatie’. En de Zoover Award voor de ‘populairste reisorganisatie’ wint de reisorganisatie met de meeste stemmen.

9. Ik heb nog geen kortingscode ontvangen van Wehkamp, wanneer kan ik deze ontvangen?

Indien er akkoord is gegeven voor de Wehkamp nieuwsbrief, ontvangt u binnen 2 weken een kortingscode van Wehkamp. Op de prijzen zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Partners

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details